One more reggae before you go

Karibien ar invaderad, reggaen gar dygnet runt, ganjan saljs i gatuhornen. Johnny har fatt sitt besok.



Mest fatt syna regnet och hemlosa hundar. Detta gor att vi inom rimlig tidsram mest troligt rider bort i solnedgangen for att krama om den solvanliga vastkusten.

Skulle det inte vara ok att lufta bultpistolen i riktning hundarna funderade jag. S holl inte riktigt med. Diskussionen fortsatter.

Sov med bada fotterna i reselakanet, vaknade med en handfull myggbett pa bada fotterna. Que¿

Bilder finns pa Sophies facebook for den intresserade. Dock inga pa hundar, myggbett och ganja.

Tills vi hors igen.

/FS

Kommentarer
Postat av: Bocken

Fint rapporterat inge snack.

ang. Valpa så fanns det liknande i Indien mitt förslag är att du ger dom lite mat så blir dom din personliga livvakt vart ni än gå. Jag och Dmoen hade en mycket fin vaktvalpa som höll dom mycket värre hemlösa katterna på behörigt avstånd samt sov utanför dörren på natten (Dmoen snubblade över valpa varje morgon på väg ut).

Reslakan är inte tjockt nog för att hålla attackmyggen på avstånd, det bästa försvaret är att ta in något som ser ännu större och godare ut för myggen, exempelvis en häst eller en ko (i mitt fall hade jag en dmoen som myggen kunde frossa på).

Förläng semestern genom att göra ett uppenbart smuglingsförsök av ganja så du får fängelsestraff, kan förlänga semestern 2år-livstid!

2010-12-01 @ 10:52:14
Postat av: Adde

Döda en, för att statuera ett exempel.

2010-12-01 @ 18:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0